Pola beira do río

xoves, 11 de abril de 2013

Gonzalo Moure

Hoxe os nenos e nenas de terceito tiveron unha visita moi especial: Gonzalo Moure, o autor de "Cama y Cuento", o libro que os cativos leron durante este curso.







Estiveron moi atentos ás sabias palabras deste querido escritor, que respostou a todas as preguntas que xurdiron. 




Ademáis de asinar personalizadamente cada libro de cada cativo deixou esta fermosa adicatoria no noso libro de visitas.


Na súa páxina web personal (http://www.gonzalomouretrenor.es) o autor escribe:

"Me gusta acudir a bibliotecas, centros culturales, colegios e institutos para dar, pero también para llevarme algo: vida. Necesito poner cara a los ojos que se supone que leen mis libros. Los encuentros con mis lectores son de dos direcciones: de mí para ellos, de ellos para mí. Por eso necesito encontrarme con ellos con un libro como excusa, para conocerles mejor, para anotar en mi corazón sus opiniones, sus reacciones.
Mi vida sería distinta sin los viajes que me llevan directamente al origen de la vida, a través de los encuentrosMi agenda es muy espesa, pero siempre hay un hueco para viajar hasta allí donde hay dos lectores que necesitan palpar la vida en los libros, para compartir, para dar, y también para atrapar. La vida."

Picando na foto tedes acceso ao traballo feito polos alumnos de terceiro sobre a vida e obra de Gonzalo Moure, así coma unha reseña da visita. 


Moitísimas grazas, Gonzalo, por vir ao noso cole a traer e compartir vida. Lémoste! 

Ningún comentario:

Publicar un comentario