No primeiro plan do contexto matemático traballamos coa medida do tempo. Como introdución reflexionamos sobre o paso do tempo e de como este aspecto fixo reflexionar a moitos pensadores e artistas ao longo da historia. Coñecemos a evolución dos instrumentos para medir o tempo e imaxinamos como sería a nosa vida sen horarios nin calendario. Observamos o cadro de Dalí ‘ La persistencia de la memoria’ e compartimos as sensacións que transmite.
Unha vez metidos no mundo do paso do tempo, comezamos o traballo por recantos: calculamos o tempo que tardamos en realizar actividades do máis variadas como saltar á corda, atar os cordóns ou escribir a data ao revés, tamén resolvemos problemas sobre a vida de distintos personaxes da historia e tentamos resolver un enigma, practicamos os cambios de unidades, as equivalencias e as operacións con unidades de tempo.
E por último, no recanto Creativo fabricamos
dous instrumentos para medir o tempo: unha Clepsidra (reloxo de auga) e un
reloxo de sol.
Seguimos con ...SuperARTE!
Ningún comentario:
Publicar un comentario